Zarządzanie cenami
CategoryJak zwiększyć sprzedaż na Allegro? – analiza konkurencji (część 3)
Nie ma jednego przepisu na idealną strategię sprzedaży produktu. Będzie ona różnić się w zależności od kategorii, przedziału cenowego…
Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro? (część 1)
Artykuł jest oparty na własnych analizach i rozmowach z największymi sklepami sprzedającymi na allegro.
Allegro to największa platform…
Dlaczego warto stosować oprogramowanie do zarządzania cenami?
Zacznijmy od przykładu niezwiązanego z zarządzaniem cenami i e-commerce.
Tesla wprowadza w swoich samochodach funkcje Autopilota, kt…
Jak podnosić ceny usług SaaS ? – praktyczne porady (infografika)
Temat zmiany cen za usługi w większości przypadków jest dla firmy dużym problemem. Podnoszenie cen jest kuszące, ponieważ jest jednym…
Jak ustalać ceny SaaS ? – najlepsze praktyki
W tym artykule opiszę jak wybrać optymalną cenę dla produktu SaaS.
Co więc oznacza określenie ‘cena optymalna’? Jest to cena, przy które…
Promocje w e-sklepach – 7 największych błędów (infografika)
Ilość i różnorodność promocji w sklepach jest ogromna. Jak więc mądrze z nich korzystać, żeby maksymalnie zwiększyć przychody ze sprzedaż…
Zarządzanie cenami i promocjami w e-commerce (cz. 6): cross-selling, czyli jak skutecznie zwiększyć ilość sprzedawanych towarów – 6 porad
Cross-selling – jest to technika handlowa polegająca na sprzedaży produktu lub usługi klientowi powiązanej z innym zakupem. W 2006 roku J…
Zarządzanie cenami i promocjami w e-commerce (cz.5) – testy cenowe A/B
Ustalenie strategii cenowej dla sprzedawanych produktów jest często bardzo trudne, ponieważ nie ma gotowego zestawu reguł na podstawie kt…
Zarządzanie cenami i promocjami w e-commerce (cz. 4) – 4 rzeczy, których możemy nauczyć się od Amazona
Na początek kilka faktów o Amazonie:
• 304 miliony aktywnych kont użytkowników
• Sprzedaż w 2014 – 2 miliardy produktów
• Ilość dost…
Zarządzanie cenami i promocjami w e-commerce (cz. 3) -bundle (zestawy): 9 praktycznych porad
W tym wpisie krótko opiszę zasady tworzenia bundli (zestawów) i zaproponuję kilka dobrych praktyk, które pomogą zwiększyć skuteczność pro…
Zarządzanie cenami i promocjami w e-commerce (cz. 2) -paradoks wyboru
Dzisiaj spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, czy duży wybór oferowany klientowi to zaleta czy wada.
Zacznijmy od prezentacji eksperymen…
Zarządzanie cenami i promocjami w e-commerce (cz.1) -magia utraconych korzyści
Zaczynamy nasz nowy cykl pod tytułem: zarządzanie cenami i promocjami w e-commerce. Będziemy poruszać różne zagadnienia powiązane z ekono…